De hoogte in

4 februari 2018 - Cusco, Peru

Nog even terugkomend op auto rijdende peruanen: In de ochtend kunnen ze wel normaal rijden, waarschijnlijk komt dat doordat het stukke rustiger is en ze niet de macho man hoeven uit te hangen. Na mijn 2de auto rit door lima met mijn aardige oude chaffeur moest ik mijn 2de vlucht pakken, 1 van de mooiste vluchten van peru was mij verteld. Ik, helemaal verheugen op de mooie bergtoppen die ik dan zou zien was aardig teurgesteld dat ik aan het gangpad zat :(. Eenmaal aangekomen in cusco was mijn teleurstelling in 1 vlaag verdwenen, want WOW wat ik dit een mooie stad! Hoog tussen de bergen met oude straatjes en 100de winkeltjes staat Cusco nu ook in mijn top 5 mooiste steden. Alpaca’s zijn de nieuwe honden en ik sta te trappelen om er 1 in mijn rugzak te stoppen. De mensen zijn gastvrij en ondernemend maar ik neem ze niet mee in mijn rugzak, want ze vragen om de 4 minuten of ze je schoenen blauw mogen verven voor 20 sol.

1. Mama:
    4 februari 2018
    Haha, zal Che leuk vinden als je een alpaca uit je rugzak tevoorschijn haalt 😳
    That’s my girl, laat ze lekker op@“#*^ met hun blauwe schoenen 😂👠
  2. Daniel en Nicole:
    Klinkt fantastisch! Have fun, X Daan en Nicole
  3. Eva T:
    4 februari 2018
    Wat super gaaf Noa! Heel veel plezier!
  4. May:
    5 februari 2018
    Cool!
  7. Noor en An:
    6 februari 2018
    Klinkt als een paradijsje, en een kleine alpaca moet wel in je tas kunnen, toch?!?!