Ziekjes ziekjes en weer ziekjes

24 februari 2018 - Cusco, Peru

Waah! Ik ben eventjes van de radar geweest, sorry daarvoor! Deze week was super vreemd, leuk, raar, vervelend en hectisch. In mijn laatste blog schreef ik op het laatst dat ik met mijn linker oog weinig zag door dat chemische carnaval schuim. De volgende ochtend zag ik weer normaal, maar mijn oog was opgezwollen tot formaatje watermeloen en het deed zo veel pijn dat het voelde alsof er een mes in zat. We waren meteen naar de dokter gegaan en die maakte meteen een afspraak bij een privé kliniek om mijn oog te onderzoeken. Het onderzoek zelf duurde niet langer dan 40 seconden en het bleek dat er een oppervlakkige beschadiging zit op mijn Linker oog. ik druppel nu 4 keer per dag met antibiotica om een infectie te voorkomen. Terwijl mijn oog weer zijn normale formaat en gevoel terugkreeg, kreeg ik woensdag nacht voedselvergiftiging. De hele nacht niet kunnen slapen door maagkrampen en om de paar minuten naar de badkamer rennen om mijn lunch er volledig uit te gooien. Heerlijk. Nu  voel ik me al stukken beter en kan weer enigszins normaal eten, het moeilijkste vond ik dat ik geen avocado kon eten maar ik heb net een bak guacamole naar binnen gewerkt en ik voel me prima dus dat probleem is ook weer opgelost. Ik heb natuurlijk ook hele leuke dingen gedaan deze week, maar als ik dat allemaal in dit verhaal ga zetten word t veel te veel dus die schrijf ik morgen!

1. Mama:
    24 februari 2018
    Gelukkig weer opgeknapt 😊
    Wat n toestand, zo’n reis 🤩💩 😜
    Xxx
  2. Eva D:
    25 februari 2018
    Ben daar ook heel ziek geweest, bleek van ongepasteuriseerde yoghurt te komen. Maar dat kan iedereen in een ver land overkomen. Gewoon pech dus!! Beterschap!
  3. Oompje:
    25 februari 2018
    Kan gebeuren, gelukkig weer opgeknapt. Heel veel plezier verder!
  4. De Oostblokjes:
    25 februari 2018
    Hoi Noa!! Hier de Oostblokjes vanuit de bergen. Blij dat je weer opgeknap bent en gefeliciteerd met mama!! Ook voor Juul natuurlijk. Wat maak je een gave reis!! Heel veel plezier nog!! We volgen je hoor. Dikke kus. Carola Wilfried Sebas en Lot