Olaf

5 februari 2018 - Cusco, Peru

Zondag 4 februari, super bowl avond. Voor nederlanders is dit totaal niet belangrijk, maar voor Olaf de 60 jarige Canadees wel. Olaf, die bij mij in de “welkoms tour” zat was alleen maar opzoek naar barretje waar hij om 6 uur zijn lievelings sport kon bekijken. De weg terug naar zijn gastgezin wist hij niet meer, maar dat maakte hem niet zo veel uit. Een mobiele telefoon had ie ook niet “zonde van mijn tijd” zei hij terwijl hij met walging naar de vegan restaurants keek. Olaf is in mijn ogen echte ‘goals’ op je 60ste rondreizen door heel zuid amerika, zonder enig plan en maar kijken waar je terecht komt. Zo ga ik ook voor 6 weken proberen te leven, gewoon kijken wat er gebeurt en genieten van de onzekerheid. Vandaag rondgelopen in de brandende zon en van het prachtige uitzicht genoten, heerlijk zo’n plek om les te krijgen. Oja en olaf heeft uiteindelijk de weg terug gevonden naar zijn gastgezin.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mama:
    6 februari 2018
    Ik zie 'm helemaal voor me, die Olaf! En wat een opluchting dat-ie z'n gastgezin weer heeft gevonden ;-)
    Maar wat ik nog belangrijker vind, is dat ik tussen deze regels door lees dat jij al aardig op je plekje bent daar :-)
    oxoxo
  2. Kirsten:
    6 februari 2018
    Heerlijk genieten en mooie foto’s! Veel plezier en ga zo door met schrijven! Ik vind het leuk om te lezen!
  3. Noor en An:
    6 februari 2018
    Jaloers op de zon! En wat een goed idee, gewoon genieten en je wordt vanzelf een echte Olaf!
  4. Fé:
    6 februari 2018
    Hihi wat leuk no ! En wat een mooie foto's ! Het lijkt me prachtig daar !